poniedziałek, 11 lutego 2013

Changes!

Zmiany, zmiany, zmiany... :)

Wprowadzamy do naszego bloga dwa nowe działy:

The Man Who Saw The World - o podróżach Bowiego, o tym, jaki wpływ miały na jego życie i twórczość
Autorem tego cyklu będzie nasz nowy blogowy kolega - Superg:
"...  Zaczęło się chyba od 'Changes' - często granej w różnych radiach, filmach, etc... Potem o Bowiem zapomniałem, aż trafiłem na artykuł w Newsweeku, który kupiłem sobie na podróż. Jako, że interesuję się też miastami i metropoliami, zaciekawiło mnie to, co dzieje się w Berlinie (albo co działo się). Zachowałem ten artykuł i zaraz po powrocie z wakacji zaczęła się moja fascynacja Bowiem. Im więcej o nim wiedziałem, tym bardziej mi imponował..."
Każdy post z serii oznaczony będzie paskiem





Fashion! Beep-beep - o stylu Bowiego, kostiumach, projektantach, którzy z nim współpracowali i o nieskończonej ilości inspiracji dla świata mody
Autorką będę ja, Wasza Bowie-damaged :) Moja "znajomość" z Bowiem zaczęła się prozaicznie - po obejrzeniu filmu. Było to jeszcze w gimnazjum (jakieś 6 lat temu). Na lekcji angielskiego oglądaliśmy nowy wtedy film Christophera Nolana "Prestiż". Byłam pod wielkim wrażeniem nie tylko Christiana Bale'a ;) ale też aktora grającego Nikola Teslę. "Skadś znam faceta! Tylko skąd? W czym jeszcze grał?" myślałam cały czas. To był oczywiście Bowie. Do dzisiaj jedną z moich ulubionych scen filmowych jest rozmowa z Angierem. Kwestia Tesli, zyskuje zupełnie nowe znaczenie w ustach Bowiego! (filmik poniżej)
Posty z kategorii o modzie poznacie po pasku






Poza nowymi działami, oczywiście nadal będziemy regularnie publikować posty na inne tematy związane z Davidem. 
Pierwszy artykuł z cyklu The Man Who Saw The World już dzisiaj wieczorem.

Na koniec jeszcze wspomniany przeze mnie fragment filmu:


Do wieczora!
Bowie-damaged


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz