czwartek, 21 marca 2013

Bowie-damaged w Radio LUZ

Pierwszy wywiad Davida Bowiego


Ja również swój medialny debiut mam już za sobą.
W ostatni wtorek miałam okazję być gościem audycji House of Rock, prowadzonej przez Wojciecha Tomczyka i Łukasza Jakóbka. 
Jeśli macie ochotę posłuchać trochę Bowiego, trochę naszych opinii o jego muzyce lub zwyczajnie pośmiać się z tego, jak plącze mi się język - zapraszam. 





Zapraszam też do odwiedzenia profilu audycji House of Rock na Facebooku.

Bowie-damaged

PS Pozdrowienia dla Doroty - naszej realizatorki i autorki zdjęć :)

1 komentarz:

  1. Ten blog jest świetny! Mam nadzieję,że wrócicie jeszcze do pisania. Wspaniałe! <3 pozdrawiam i zapraszam do siebie: holkamusic.blogspot.com mój blog przy was to nic,ale dopiero zaczynam haha :P

    OdpowiedzUsuń