sobota, 24 listopada 2012

Space Lincoln

Przeklinam skuteczność dobrych strategii reklamowych. 

Dzisiaj przypadkowo wpadłam na to:



W poprzednim poście pisałam o utworach zainspirowanych historią ze "Space Oddity", o kontynuacjach innych artystów i samego Davida. Wracam do tematu z powodu reklamy Lincolna z 2009 roku. Cover, jaki w niej słyszymy, wykonała amerykańska piosenkarka Charlyn Marie Marshall, występująca pod pseudonimem Cat Power.

Na tym nie koniec. Poszperałam i znalazłam jeszcze to:


Shiny Toy Guns to zespół, którego interpretacja "Major Tom (Coming Home)" Peter'a Schilling'a (poprzedni post), posłużyła tu za ścieżkę dźwiękową.

Mnie bardziej podoba się Lincoln w oprawie "Space Oddity" (fakt, że jestem poważnie Bowie-damaged może zaburzać mój osąd). Mimo to ciągle podświadomie nucę w głowie "earth below us, drifting falling..."

Ciekawa jestem waszego zdania. Zostawiajcie komentarze pod postem i na fb.

Dla porównania wrzucam jeszcze jeden klip (moja miłość numer dwa) - Daft Punk:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz